Wednesday 14 December 2011

Woensdagaand, 14 Desember: Regensburg

Die skrywery is nie 'n sukses nie - ek is te moeg in die aand en dit vat te lank. Maar vanaand is ek in Regensburg, terug in Duitsland. Oostenryk is mooi maar om een of ander rede hou ek nie van die Oostenrykers nie. Dit is dadelik vir my vroliker hier - en baie belangrik: die Oostenrykers bestuur glad nie so bedagsaam as die Duitsers nie.

Toe ek so drie uur oor die grens gaan toe begin dit reën dit, en later sommer hard. Maar toe ek Regensburg inry, begin dit bedaar en toe ek my blyplek kry en bagasie afdra toe hou dit heeltemal op. Later toe ek sentrum toe stap, is dit 'n glad nie eers so koud nie.

Vyf uur was dit natuurlik pikdonker, maar wat 'n mooi stad - en wat 'n atmosfeer!
Vanaand is ek moeg gereis. Môre moet ek die kar terugvat Frankfurt Lughawe toe, maar daar is nog 'n paar plekke wat ek wil sien - sal met die trein verder reis tot Sondag.

No comments:

Post a Comment