Monday 12 December 2011

Maandagaaand 12 Sesember

Om een of ander rede het ek my misgis met die datum/tyd, gedink ek moet die kar Woensdag terug hê by die lughawe maar besef nou dat dat eers Donderdag is – en skielik het ek ‘n dag ekstra. Gaan dus my roete verander, nog ‘n dag hier spandeer en nog twee van Oostenryk se WHS te probeer sien voor ek terugry.
Die voormiddag in Graz rondgestap en baie daarvan gehou en toe gaan soek na die “Semmering Railway” – ‘n spoorlyn wat in die vorige eeu gebou is en so ‘n besondere ingenieurswerk hier in die berge was (word vandag nog gebruik) dat dit as WHS verklaar is. Kry iets daarvan (later meer daaroor). En dan in die donker ry ek in die rigting van die Neusiedlermeer – ‘n ander WHS, wat ek glad nie sou besoek het nie. Sien so half ses se kant ‘n hotelbordjie in die donker en besluit op die ingewing van die oomblik om sommer hier te stop – dan kan ek die laaste 10km môre ten minste in die lig ry. Die hotel en ‘n restaurant lê ‘n endjie van die naaste dorpie af – Donnerskirche! Wonder wat die storie is!

No comments:

Post a Comment